piątek, 29 sierpnia 2014

Stosik #8/2014r.


















Cześć,
Dzisiaj mam dla Was stosik. Przez cały sierpień trochę mi się książek nazbierało i jest to szczęście w nieszczęściu, bo filmik był tak długi, że... dodawałby się na youtube ponad tysiąc minut! Dlatego też, moja nerwica zdecydowała się na zrobienie standardowej wersji tego posta. Zapraszam! :)

Najpierw dary losu, których jest naprawdę sporo. Idąc od dołu, "Prowincja pełna szeptów", bo zakończenie poprzedniej części rozwaliło mnie na łopatki! Dalej "Laura", która okazała się przyjemną lekturą. W sierpniu dostałam też dwie przesyłki od wydawnictwa Jaguar - w pierwszej znalazłam czytadło "Starszy pan musi umrzeć", a w drugiej - ukochane "Tak blisko..." oraz "Wyrzutki", bo Flanagan będzie w maju w Polsce, więc wypadałoby zgłębić jego twórczość. Druga paczuszka od Literackiego zawierała w sobie "Zatokę tajemnic", którą właśnie kończę oraz "Billie'go" Anny Gavaldy. Dostałam też dwie przesyłki od wydawnictwa Rebis - w jednej przefenomenalny "Monument 14. Niebo w ogniu" oraz przeromantyczna "Pierwsza kawa o poranku" z którą wiąże się zabawna historyjka. Po napisaniu recenzji dostałam podziękowanie od autora i wiadomość od Niego... szkoda tylko, że po włosku! :D Dzisiaj listonoszka przyniosła dwie części "Parabellum" i już nie mogę się doczekać lektury! A wczoraj ze skrzynki wyciągnęłam "Księgarenkę w Big Stone Gap", która zapowiada się niesamowicie i z pewnością umili mi jesienne wieczory. "Walizki hipochondryka" od wydawnictwa znak, podobnie "Powrót", który przyszedł dzisiaj. A stosik z egzemplarzami recenzenckimi zamyka "Galop '44", którym jestem zachwycona!

Druga kupka to książki kupione, otrzymane z finty i z wymiany. "Przędzę" upolowałam na fincie i w sumie jakoś mi na niej nie zależało, ale liczba punktów była tak niska, że aż grzech było się nie skusić! "Deklaracja" kupiona w poniedziałek w Dedalusie, a "Sekret Julii" za 10 złotych w uroczej księgarence w Szklarskiej Porębie - Julka już przeczytana, recenzja dawno napisana, dodam ją wkrótce! "Prawo matki" także z finty, po tym co Chamberlain zaprezentowała w "W słusznej sprawie" chcę więcej! "Diament z Drury Lane" kupiony za całe 5 złotych we wrocławskim Świecie książki, a "Anna i pocałunek w Paryżu" w Dedalusie za dyszkę. Natomiast "Na Hester Street topnieje śnieg" z wymiany i już nie mogę się doczekać lektury, bo zapowiada się wyśmienicie!

I tak prezentuje się mój sierpniowy stosik! Książek jest naprawdę wiele i strasznie się cieszę, że te powieści trafiły na moją półkę! Tym, co w poniedziałek wracają do szkoły życzę miłego, ostatniego wakacyjnego, weekendu! Trzymajcie się, do napisania!

34 komentarze:

  1. Zazdroszczę "Księgarenki...", polecam wszystko co pisze Tahereh Mafi :D
    miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Mi kompletnie nie podoba się seria Mafi i ni w cholerę nie rozumiem jej fenomenu ;/

      Usuń
  2. Kurde, czytałem tylko pierwszy tom Drużyny. :D I z chęcią wybrałbym się na TK do Wawy dla Flanagana, ale jak pomyślę, że miałbym się tarabanić przez całą Polskę pociągiem z 12. tomami Zwiadowców i 5. Drużyny, to... Ym. Nopenope.
    Za to lista książek, które chcę przeczytać z twojego stosiku jest dość długa: Galop '44, Parabellum, Monument 14, Laura, seria o Julii, Przędza i Na Hester Street topnieje śnieg. ^^
    Miłego książkowania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, no błagam, ja do Krakowa jadę z walizką, bo mój kręgosłup nie wytrzyma ciężaru tych wszystkich książek :D

      Usuń
  3. Jest Parabellum Mroza - godnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Tak blisko. A deklarację jak najbardziej polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zatokę tajemnic" recenzowałam dla wydawnictwa niedawno i jestem nią oczarowana, natomiast "Laura" jest już w drodze do mnie. Muszę jak najszybciej zapoznać się z twórczością Chamberlain, ponieważ zyskuje tyle pozytywnych opinii, że aż wstyd jej nie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę na Sekret Julii, chociaż pierwszy tom na kolana mnie nie powalił. Deklaracja mnie intryguje i tak samo Monument 14 ;) Udanego czytanka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sosy. Parabellum, Monument, Pierwszą kawę o poranku oraz Prawo matki chętnie bym podebrała! Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Się masz dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny stosik, tak strasznie Ci go zazdroszczę! <3
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego!
    Miłej lektury!
    Bo wierzę, że naprawdę będzie miła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielki stosik, tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromne stosiko, które zrobiło na mnie wrażenie. Czytam aktualnie 'Powórt', ciekawi mnie czy Tobie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle książek... :D Zazdroszczę ci połowy z nich, ale z racji, że zazdrość to niszczące uczucie, po prostu się postaram, aby w moim domu, w niedługim czasie, pojawiło się równie dużo nowych książek ;)
    A tak na poważnie... Już nie mogę się doczekać tych wszystkich recenzji, które napiszesz. Do "Sekretu Julii" przymierzam się już jakiś czas, więc sądzę, że Twój głos będzie decydujący i to on zdecyduje czy przeczytam ta książkę czy nie :)

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda. Ja też ostatnio kupiłam Sekret Julii, i to tak samo za 10 zł! ;D I już nawet zaczęłam czytać (i parę fragmentów wybiegając za daleko ze stronami - niektóre momenty wywołują aż łzy!). Ciekawa jestem Twojej recenzji Przędzy, bo opinie większości nie były raczej pochlebne na temat tej książki..

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosiki, pozazdrościć tylu ciekawych książek :)
    Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne stosy. Nic nie znam i chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo Ci się tych "darów losu" uzbierało! Polecam Ci książkę "Wyrzutki", właśnie ją skończyłam i jest bardzo dobra!
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne stosy! Zazdroszczę. U mnie niestety nie pojawi się stosik na koniec wakacji, gdyż takowego nie mam z czego stworzyć, ale to może i dobrze. Byłabym zajęta czytaniem książek, a nie nauką do matury.
    Tobie życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba listonosz ma przynajmniej pracę ze względu na Ciebie! :d

    OdpowiedzUsuń
  20. "Przędza" jest ciekawa. Za to co do "Anny i pocałunku w Paryżu"to mam mieszane uczucia. Z pół roku temu jak ją czytałam byłam zachwycona, ale ostatnio "dodałam" ją sobie do Stosika i przeczytałam jeszcze raz i cóż... banalność mnie zabiła.
    A co do tej uroczej księgarenki w Szklarskiej to jeśli myślimy o tej samej to jestem jej częstym bywalcem. :D Można tam upolować naprawdę sporo perełek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Powrót i Księgarenkę w Big Stone Gap bardzo chętnie i ja bym przygarnęła :). Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Duży stosik :)
    Przędza jest średnia, Deklaracja bardzo ciekawa, Julia oczywiście też :) Anna mnie nie porwała, ale bardzo przyjemna.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik :) Teraz pasuje nam tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ dużo pięknych promocji! U mnie w wakacje też troszkę przybyło książek, ale zdecydowanie mniej ;)
    Sporo czytałam z twojego stosiku, ale jakoś najbardziej polubiłam "Tak blisko..." oraz "Anna i pocałunek w Paryżu" -> tam bohaterka także prowadzi bloga ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogólnie wszystkich Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kojarzę kilka tytułów, ale najbardziej zazdroszczę Julii - trafiłaś na taką cenę! A akurat szukam Sekretu Julii do kupienia za jakąś niedużą kwotę :)
    Stos jest mega, naprawdę, tylko usiąść i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ zacne stosy :). Niestety nic z nich jeszcze nie dostało się w moje łapki, ale podobno, co się odwlecze, to nie uciecze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Diane Chamberlain! Lubię książki tej pisarki, chociaż przeczytałam dopiero dwie.. :D Ale tej z Twojego stosika nie znam i jestem jej mega ciekawa ^^ I Sekret Julii ładnie wygląda :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę wszystko! *,* Czytałam tylko Monument stąd.
    Pozdrawiam;)
    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń