poniedziałek, 25 marca 2013

Zapowiedź: "Michael Vey. Więzień celi nr 25" Richard Paul Evans

Hej,
Dzisiaj nie mam dla Was żadnej recenzji. Przybywam za to z... zapowiedzią! I to nie byle jaką. Bo dzisiaj, dzięki mnie poznacie kolejną powieść Evans'a. Tym razem nie będzie to ckliwa opowiastka, a intrygująca powieść akcji. Przed Wami "Michael Vey. Więzień celi nr 25"!


Opis i okładka:

 „Michael Vey więzień celi nr 25” rozkochał w sobie tysiące amerykańskich nastolatków oraz ich rodziców i nauczycieli. Bestsellerowa powieść przygodowa o nadziei, lojalności,
odwadze i miłości syna do matki. Prawdziwy hit w literaturze dla młodzieży.

Jestem Michael Vey. Jestem więźniem samego siebie. To moja historia. Może trochę dziwna, lecz moja. Mam 14 lat i jestem zwyczajnym nastolatkiem, jakich wielu. Jak ty i twoi rówieśnicy. Czasem zwracam na siebie uwagę przez moją chorobę – zespół Tourette'a – spokojnie, da się z tym żyć! Mam w sobie coś jeszcze – prąd elektryczny. Nie wszyscy o tym wiedzą. To czyni mnie wyjątkowym. Z tego właśnie powodu ktoś stara się mnie złapać.




O autorze słów kilka:

Richard Paul Evans
Richard Paul Evans – bestsellerowy pisarz amerykański, którego wszystkie jedenaście powieści gościło na listach hitów „The New York Timesa”. Ich nakład sięgnął już jedenastu milionów, przetłumaczone zostały na dwadzieścia dwa języki, bijąc w wielu krajach rekordy sprzedaży. W Polsce nakładem Wydawnictwa Sonia Draga ukazały się: Słonecznik (2006) oraz Doskonały dzień (2006). Evans jest laureatem wielu literackich nagród, m.in. „1998 American Mothers Book Award”, „Storytelling World Award” i „2005 Romantic Times Best Women’s Novel of the Year”. Jest też założycielem organizacji charytatywnej „The Christmas Box House International” na rzecz zaniedbanych i wykorzystywanych dzieci, za pracę w której uhonorowany został „Washington Times Humanitarian of the Century Award” oraz „Volunteers of America National Empathy Award”. Evans mieszka w Salt Lake City, w stanie Utah z żoną Keri i piątką dzieci. 

Trailer książki

Fanpage książki: 
klik.


Co jeszcze mogę napisać? Bardzo, ale to bardzo zależy mi na tej książce i nie wyobrażam sobie, ażebym jej nie przeczytała!
Powieść ukaże się nakładem wydawnictwa Fabryka Słów, a jej premiera będzie mieć miejsce 12 kwietnia! :)

11 komentarzy:

  1. jakoś mnie nie kusi ta książka, ale to ie oznacz, że po nią nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co o tym myśleć, bo niby opis książki zachęca, ale raczej niezbyt interesują mnie tego typu powieści. Boję się, że jeśli się za nią wezmę, mogę jej nie skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wskazuje na to, że ją przeczytam - trailer jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uparliście się wszyscy z zapowiedzią tej książki? Trzeci blog... -_-

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej książce. Myślę jednak, po tym co napisałaś, że warta jest uwagi. Z pewnością sięgnę po nią kiedyś :-)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Czy po nią sięgnę? Czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie wszedzie zapowiedzi tej ksiazki, nie moge sie doczekac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o niej słyszę, ale na pewno po nią sięgnę. Trailer świetny, a i opis niczego sobie. : )

    OdpowiedzUsuń