środa, 3 lipca 2013

Środowe wieczorki, czyli blogosfera z mojego punktu widzenia 7) Najchętniej odwiedzane blogi

Witajcie,
Dzisiaj mam dla Was Coś, takiego dużego 'cosia' nawet.... Kiedy ktoś pisze bloga, wiadomo, że zagląda też na inne. Czyta o czym pisze 'konkurencja', komentuje posty i po prostu odwiedza stronę danej osoby- normalna sprawa, bo przecież bez wzajemnego odwiedzania nasze blogi by poumierały. Jednakże, każdy z nas, jeden blog lub bardziej, drugi mniej. Osobiście staram się odwiedzać wszystkie blogi, które mam w obserwowanych oraz strony osób, które komentują u mnie. W każdym bądź razie niektóre blogi lubię bardziej. Czyje? O tym przekonacie się za chwilę. Pragnę jeszcze napisać tylko tyle, że jeżeli Twoja strona nie znajdzie się na mojej liście, wcale to nie oznacza, że jej nie lubię- po prostu nie wchodzą tam zawsze, nie obserwuję od ponad roku tak jak tych co lubię najbardziej i tak dalej...
 Lecz do rzeczy! :)
+ kolejność przypadkowa ^^



1.  Miasto mgły- lubię ten blog za charakter. Mroczny szablon to jego nieodzowny element (choć kilka miesięcy temu trochę pojaśniało^^), choć strasznie nie pasuje, bo autorka jest wesołą dziewczyną, co chyba widać po jej recenzjach i innych postach. Opinie o danej książce zawsze, ale to zawsze są napisane lekko i czyta się je bardzo przyjemnie. A posty innego rodzaju, typu stosik? Są pełne różnych emotikonek! Mroczny szablon i wesoła treść- tak duże przeciwieństwa, tak bardzo do siebie pasujące!:)

2. Force Books- Zmieszać "Igrzyska śmierci" z błotem? Tylko Julka to potrafi! Lubię jej bloga za profesjonalizm, właśnie te negatywne recenzje, dzięki czemu zaczęłam z nią gadać i jesteśmy koleżankami, nawet nie przeszkadzają mi jej własne poglądy, które lubię tępić! ;3 Ważne, że recenzje pisane przez Julkę są pełne emocji- najczęściej frustracji i złości, ale cóż.... ;)

3. Bucherwelt- jest to bodajże pierwszy blog, który zaczęłam obserwować, więc mam do niego ogromny sentyment. Strona Sophii cechuje się dużą różnorodnością. Znajdziemy tu zarówno standardowe recenzje, stosiki jak i video- recenzje oraz akcję 'Miesiąc z...', którą bardzo, bardzo lubię!

4. W krainie stron- jest to taki blog, gdzie rzadko coś komentuję, ale czytam prawie zawsze. Bardzo lubię teksty Gosiarelli, zwłaszcza, że recenzuje często premiery i nie raz, nie dwa się zdarzyło, że to jej recenzję danej książki zobaczyłam jako pierwsze (w sensie ta recenzja była pierwsza w blogosferze, a nie ja pierwsza). Co więcej gusta książkowe moje i autorki tego bloga idealnie się pokrywają, więc praktycznie każda recenzja mnie interesuje.

5. Papierowy Azyl-  last, but not least... czas na blog Karolci! Lubię go za szatę graficzną (którą bajdełejem robiłam ja :D), za recenzje, które są magiczne. Nawet jeżeli nie przeczytałam danej książki, to po recenzji uważam tak samo jak Karola, bo jeśli ona tak pisze, to znaczy, że tak jest ^^. No i wgl autorka jest bardzo miła, sympatyczna i przyjazna :)

Jest jeszcze wiele, wiele innych blogów, które lubię, ale myślę, że 5 stron w zupełności wystarczy. Aha! Zapomniałam jeszcze o Wyznaniach książkoholiczki- tego bloga też bardzo lubię, ale 6 podpunktów tak głupio wygląda, więc wiecie. Mam nadzieję, że nikt nie czuje się obrażony, przecież wiecie, że tak czy siak ja do Was zaglądam. Zachęcam do opublikowania takiej  listy na swoim blogu. Myślę, że to dość dobry pomysł! :3
I zachęcam do dyskusji- piszcie w komentarzach, które blogi lubicie! ;3

19 komentarzy:

  1. Kilku z tych blogów nie znam - koniecznie muszę odwiedzić!
    Ja nie dałabym rady zrobić takiej listy. Za dużo blogów odwiedzam i lubię, żeby wyróżnić tylko 5 z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwiedzam sobie te blogi :) Takiej listy osobiscie nie jestem w stanie zrobic, za duzo blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog nr 4 i 5 też czytam. Gdybym robiła taką listę na pewno znalazłyby się na niej blogi : Magiczny świat książek, Zapatrzona w książki, Recenzje książek, Pasje i fascynacje mola książkowego nie tylko literackie, Kreatywa, Czasu coraz mniej a książek coraz więcej oraz strona Świat książek i ja. Te mi pierwsze przychodzą na myśl, ale pewnie byłaby tam cała masa innych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm... nie wszystkie znam. Ale poodwiedzam sobie.
    Chyba też zrobię takiego posta u siebie. Tylko u mnie to będzie przynajmniej 10 blogów :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. z wymienionych przez Ciebie blogów najczęściej chyba odwiedzam Julie.. a Bucherwelt chyba nie znam, jak to możliwe?:o
    a może i ja opublikuję, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z blogów, które wymieniłaś odwiedzam dość często jedynie Force Books oraz Wyznania książkoholiczki :) Pomyślę nad zrobieniem podobnej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z taką listą. Nawet nie będę ukrywać, jak czuję się mile połechtana (tzn. moje wybujałe ego), za co bardzo Ci dziękuję! Poza tym, miło, że w końcu wymienione zostały również mniej znane blogi. Ok, ok, wszystkie znam i czytam regularnie, ale w końcu nie ma tutaj gigantów (takich jak blog Kreatywy). Dziękuję raz jeszcze:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę na blogu Kreatywy byłam może 2 razy i to przez zupełny przypadek ;)

      Usuń
    2. Teraz mnie rozbroiłaś!:) Byłabyś bardzo zła, gdyby kiedyś podkradła Ci pomysł na stworzenie 5 ulubionych blogów?

      Usuń
    3. Ojojojoj ktoś tu nie czyta uważnie ;* Przecież napisałam, że zachęcam do opublikowania takiej listy ^^ zresztą ja sama pomysł podkradłam (oczywiście za zgodą^^) Karolci z bloga Papierowy Azyl :)

      Usuń
  8. Nie byłabym wstanie wybrać 5 moich ulubionych blogów, bo jest ich znacznie więcej, więc takiej listy tworzyć nie będę ;) Zresztą odwiedzane blogi mam w blogrollu, więc kogo interesuje co czytam, może to sprawdzić ;) W każdym razie, powyższe blogi też często odwiedzam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie mam ulubionych blogów :P Zaglądam na niektóre, bo je lubię, ale jakoś nie przypodobałam sobie jeszcze żadnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na posta. Już zaglądam do polecanych blogów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łołoł, fenkju :* Tak mi miło *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. łoł, dzięki, widzisz, wesołe, emotikony i mroczny szablon, miesznka wybuchowa, tylko patelni gdzieś w tle brakuje *^* Bardzo mi miło, że mnie wymieniłaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ja nie wątpię! Kiedyś patelnia na pewno bd ^^ A może i jużbyła, tylko ja ją przwgapiłam? ;)

      Usuń
  13. Witam, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Szczegółowe informacje u mnie na blogu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że gdybym ja musiała opublikować listę 5 ulubionych blogów - miałabym problem. Tyle ich jest, że naprawdę ciężko byłoby wybrać te ulubione 5 ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, ze zrobiłaś takie zestawionko :) Blog nr 1 i 6 też czytam :)

    OdpowiedzUsuń