środa, 1 października 2014

Stosik #9/2014r.















Cześć kochani,
To niesamowite, jak szybko minął wrzesień. Z jednej strony się cieszę, bo do wakacji tylko dziewięć miesięcy, a targi w Krakowie coraz bliżej, z drugiej - jednak - szkoła rozpoczęła się na dobre (czytaj: leżę przytłoczona sprawdzianami i kartkówkami), w tym miesiącu mam egzamin z angielskiego, którego trochę (czytaj: bardzo) się boję. No ale nic, widok wrześniowych piękności z całą pewnością poprawia humor. Pytanie tylko: czy to naprawdę ja to wszystko zamówiłam?!
Od lewej znajdują się dwa prezenciki urodzinowe - "W pogoni za torebką" od Karolki i "Projekt Rosie" od Natalki. Dziewczyny dziękuję, kocham Was bardzo mocno! Dalej dary losu od wydawnictwa Otwarte - niedawno recenzowane "Bóg, honor, trucizna", "Pozory mylą" oraz finalny egzemplarz "Wayward Pines. Bunt". Następnie trzy książki, które dostałam w poniedziałek - od literackiego "Czarne skrzydła", od Filli "Jedno małe kłamstwo" i od YA! "Czerwone jak krew". Już nie mogę się doczekać lektury! W zeszły piątek przyszła do mnie paczuszka z Open Gate, a w niej - recenzowanie już "Dziewczę z sadu" oraz "Złoto głupców". "Polscy terroryści" od wydawnictwa Znak w ramach moich spotkań z historią. W połowie miesiąca odebrałam przesyłkę od wydawnictwa Jaguar, a w niej znalazłam - "Coś do ukrycia", "Jedyną" oraz "Nie pozwól mi odejść". Od agencji Aim Media otrzymałam książkę dziwną, acz zapadającą w pamięć, czyli "Czy jesteś psychopatą?". A na sam koniec, egzemplarz od grupy wydawniczej Publicat - "Jedwabnik".
Czekam jeszcze na kilka książek. Na ile? Wolę nie wiedzieć! :D Przepraszam za jakość zdjęcia, robiłam je późnym popołudniem, bo wcześniej nie miałam czasu. Czytaliście coś z tego stosiku? A może macie w planach którąś lekturę? Piszcie śmiało! :)
Trzymajcie się ciepło, x.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz