wtorek, 7 października 2014

Social media book tag - filmik













Okay, Kochani. Kocham Was bardzo mocno, jesteście najlepsi na świecie. Wiecie o tym, prawda? Ale muszę Wam się do czegoś przyznać - nie mam pojęcia, co jest z Wami nie tak. Dostaję całą masę pytań na ASKU, maili i innych upomnień na różnych portalach społecznościowych, odnośnie filmików. Uwielbiacie je i dzięki Wam za to, ale serio mnie to dziwi. Lecz z każdą Waszą prośbą moje serce mięknie. I zasiadam po raz kolejny przed kamerą i kręcę oczami, bo wciąż nie mogę się powstrzymać przed zerkaniem na aparat, i gadam, gadam, gadam. Dzisiaj Social media book tag. Zapraszam! :)

A tak poza tym to jutro recenzja! Miała być dzisiaj, ale jakoś nie mam weny. Aha, i snapchata sobie założyłam - mo.gagat - dodawajcie! :)
Trzymajcie się ciepło, x.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz