sobota, 18 października 2014

Muzycznie #2













Dawno nie było posta z muzyką. Najpierw nie miałam weny na tworzenie go, później przyszedł taki okres, że rozstałam się ze słuchawkami. Teraz znowu zaczęłam biegać, a co za tym idzie odświeżyłam listę. Playlista, którą dzisiaj Wam zaprezentuję jest takim pomieszaniem z poplątaniem - trochę tego, cozego słuchałam pod koniec wakacji i trochę tego, czego słucham teraz. Zapraszam!





Lubię ten wokal, lubię ten przesłodzony tekst. Lubie ten rytm i ten stan, w jaki ta piosenka mnie wprowadza. A że mamy już jesień pełna parą ( lub gębą - co kto lubi) to ta piosenka jest idealna. Ostatnio wyjęłam wszystkie swetry z szafy i powoli przestawiam się z letniego trybu ubioru, na tryb zimowy. Sorry, taki mamy klimat.





Moja najnowsza miłość, czyli The Dumplings! Wielokrotnie słyszałam nazwę tego duetu i planowałam przesłuchać ich piosenek, lecz zawsze, kiedy chciałam wpisać w wyszukiwarkę nazwę zespołu, to... zapominałam jej! Wczoraj przez przypadek trafiłam na ten singiel i zakochałam się. To "You will never forget" działa magnetyzująco. Podobnie jak teledysk! ;)





Melę Koteluk kojarzy chyba każdy i z pewnością jest jedną z lepszych polskich piosenkarek. Jej muzyka jest rewelacyjna, melodyjna, teksty niczego sobie, a wokal zachwycający. Dla mnie "Wielkie nieba" ma to coś, co sprawia, że mogę słuchać tej piosenki godzinami.





Z pewnością "Don't" nie jest najlepszą i najmądrzejszą piosenką Eda, ale cóż poradzić, że serce nie sługa. Lubię słuchać tej piosenki uspokaja mnie i wprowadza w taki wyjątkowy nastrój rozluźnienia. Stawiam wszystkie swoje książki na to, że ta fascynacja kiedyś przejdzie, bo "Don't" zalicza się do piosenek, które najpierw kocham, a które później zostają przeze mnie zapomniane. Ale jak na razie słucham i bardzo lubię!





A na tę piosenkę trafiłam przed chwilą. I spodobała mi się - tak po prostu. Nigdy nie słyszałam o tym zespole, lecz singiel ma podejrzanie dużo wyświetleń. Coś jest na rzeczy. Mam jedynie nadzieję, że nie prezentuję Wam drugiego One Direction! :D Posłuchajcie i zanurzcie się w tym delikatnym wokalu i wciągającej melodii.





A na koniec piosenka z soundtracku "Niezgodnej", którym zachwycałam się w trakcie wakacji. Jest to nuta dość szybka, ma niesamowity rytm, no i motywuje do działania! Rewelacyjnie się przy niej biega, ale przy innych okazjach też się sprawdza.

I to wszystko na dzisiaj! Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. A wy? Czego ostatnio słuchacie?
Trzymajcie się ciepło, x.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz