niedziela, 13 kwietnia 2014

Wyniki wiosennego konkursu!

 Witajcie w to niedzielne popołudnie!
Przed chwilą wróciłam z budowy i nim przejdę do wyników, czymś Wam się pochwalę. Na jesień czeka mnie przeprowadzka do uroczego domku nad jeziorem (ach, czuję się jak bohaterka jakieś powieści!). Wreszcie skończy się problem przepełnionych półek. W nowym pokoju będę miała do dyspozycji całą ścianę. Od podłogi do samego sufitu (będę miała drabinę, żeby ściągać te książki, które będą na górze) umieszczę półki różnej wielkości i poustawiam na nich moje dzieci. Będę miała miejsce na (uwaga!) ok. tysiąc książek. Jejku! Oczami wyobraźni już widzę moją cudowną biblioteczkę. Oczywiście wszystkie półki od razu się nie zapełnią - mam ok. 350 swoich książek (czyt. nie encyklopedie, Mickiewicze i inne takie - wybaczcie - starocie).

A teraz pragnę Wam przedstawić wyniki wiosennego konkursu, który zorganizowałam z wydawnictwem Dreams.  Do wygrania była nieczytana, nowiutka powieść "W pewnym teatrze lalek". Chęć przygarnięcia książki wyraziły 34 osoby. Wczorajszego popołudnia zrobiłam losowanie i z zamkniętymi oczami wybrała jedną karteczkę. Zobaczcie, kto jest tym szczęśliwcem!
Serdecznie gratuluję, mail z informacją już wysłany! A Wam, kochani, z całego serca dziękuję za udział w konkursie. Mam już pomysł i nagrodę na następną zabawę, która wystartuje za parę dni, więc trzymajcie rękę na pulsie. Zdradzę Wam, że tym razem do zdobycia będzie obyczajówka, której akcja rozgrywa się w czasie II WŚ.
Tymczasem życzę Wam książkowej niedzieli, do napisania!

14 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę przeprowadzki :o *.*
    I gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. A przeprowadzka, własny pokój i miejsce na książki to wspaniała sprawa! Sama miałam w planach zapełnić całą ścianę. Trudno, zapełnię pół ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuulujee ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, ale super z tą przeprowadzką!

    Swoją drogą - bardzo podoba mi się szata graficzna Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę przeprowadzki, ale super!! :)
    Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej.
    Świetnie że się przeprowadzasz. A do tego biblioteczka... żyć nie umierać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) A może naprawdę ta przeprowadzka początkuje serię zdarzeń wyjętych prosto z powieści...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzanna - Gratuluję wygranej :)
    U mnie też trwa budowa i ciągle myślę o nowej, wieeeeeelkiej biblioteczce :)
    U Ciebie będzie to szybciej, więc czekam na foto tejże biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i... zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń