sobota, 30 czerwca 2012

Podsumowanie miesiaca

Jak tam zakonczenie roku szkolnego ? Swietujecie wakacje, czy rozpaczacie z powodu rozstania ze swoja klasa ? Ja wybralam ta pierwsza opcje, bo z moja klasa widze sie po wakacjach, wiec nie mam powodu do rozpaczy :)
Przejde jednak,. do glownego tematu tego postu.. Szczerze mowiac, w czerwcu nie mialam zbytnio czasu na czytanie. Mimo to, udalo mi sie pochlonac 7 ksiazek. Oto one :
1. " Jak poslubic wampira milionera" Karrelyn Sparks [recenzja]
2. "Drzenie" Maggie Stiefvater [ recenzja]
3."Cmentarz w Pradze" Umberto Eco [recenzja]
4."Pretty Littlw Liars. Bez Skazy" Sara Shepard [recenzja]
5. "Bogini Oceanu" P.C. Cast [recenzja]
6. "Pamiec krwi" Izabela Degorska
7. "Piosenki dla Pauli" Blue Jeans


Przepraszam za nieuzywanie polskich znakow :(... Recenzja "Pamiec krwi" juz napisana, niestety mam ja na moim pen drive, ktorego nie mam przy sobie. Recenzja "Piosenek dla Pauli" juz wkrotce :)
Milych wakacji ! <3



9 komentarzy:

  1. I tak jest super :) Siódemka jest szczęśliwa :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły wynik:) A wakacje, jak to wakacje - leniwe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest źle, nie masz się czym martwić. Życzę przyjemnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dwie pierwsze z wymienionych. Drżenie podobało mi się bardziej, jednak obie są na podobnym, średnim poziomie.
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dobrego wyniku :) Ja niestety nie mam już wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak masz lepszy wynik niż mój:) Ja także po wakacjach widzę się z moją klasą, na szczęście zmianę szkoły mam już za sobą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ze swoją klasą też widzę się w przyszłym roku ;)
    no a 7 książek to nie jest zły wynik, sama nie liczyłam ile przeczytałam, ale chyba mniej, teraz to nadrobię ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedem książek to dobry wynik :) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń